söndag 19 augusti 2012

119. Guess what, I´m still hot

Orden är jag sagda av någon annan, och det skrämmer mig lite hur rätt det är. Jag fyller i någon annans minnesluckor och ler. Talar om modevisningen som om jag vore proffs och övar på attityden.

Samtidigt som:
Och vad i helvete är det som händer? Fan. Nej.

Jag måste lära mig att välja rätta vänner. Ha de jag tycker så himla mycket om nära och bryta upp allt falskt och tillgjort. Det är de äkta vännerna som alltid finns där med goda råd, erbjuder sovplats när livet är kaos, de man kan skratta och gråta tillsammans med, de man älskar. Jag skulle inte klara mig utan er.

2 kommentarer:

  1. Ibland så går man runt och hoppas på att de tillgjorda kanske inte är som de verkar vara utan är ens äkta vänner. Men ibland så måste det hända någonting i ens liv som gör att man får se vilka som tar emot dig när du faller och vilka som tar ett steg bakåt när de ser att du faller.

    SvaraRadera
  2. <3

    P.S Du va så JÄVLA BRAAAA på att dans. lite avis, men mest så otroligt stolt över dig. :')

    SvaraRadera