lördag 27 oktober 2012

158. You're the kind of person I don't think I'd be good enough for

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mina fredagsmorgnar börjar alltid med danslektion och gårdagens var så fruktansvärt rolig. Jag insåg även lite senare hur vackert språk kan vara ur andra perspektiv och att fastän jag inte vill, kan, orkar säga som det är försvinner inte sanningen.
Vad gjorde du klockan 08 i morse? Jag hade nyss somnat om.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Fixade lite på min illustration inför en skoluppgift.




Det sista du sa högt? Är han din bästa vän eller?
Det senaste någon sa åt dig? Han är min kompis.
Vad har du druckit idag? O'boy, mjölk, vatten och apelsinjuice.
Vad är det senaste du åt? Varma smörgåsar.
Vad var det senaste du köpte? Antagligen en bussbiljett (hatar kollektivtrafikens extrema priser förresten) eller semla på café innan träning.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit.






Vad är det för väder hos dig nu? Snöigt, kallt och mörkt.
Vilken är den godaste glassmaken? Pekannöt, citronlakrits, vanilj med massor av jordgubbssylt.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, men jag tror på att vara varandras själsfränder och att man innan dess måste hitta lite fel och leva livet fullt ut. Som min sexårige bror sa: När du blir vuxen hittar du någon att bli kär i och han blir kär i dig. Det finns alltså inget att oroa sig över.

Sover du tungt? Tyvärr inte.
Drömmer du mardrömmar? Ibland. Oftast handlar de om att jag gör bort mig totalt, att jag är i en situation där jag inte kan försvara mig själv eller att världen går under.
Favoritklädsel? Svarta jeans och en stor stickad tröja.
Favoritlåt just nu? Denna spelas fortfarande flitigt. Jag älskar texten.
Favoritgodis? Allt som innehåller choklad.






Höger- eller vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Trött, glad, ivrig, förväntansfull  och smått förvirrad.
Sommarplaner? Det är en evighet kvar till sommaren. Men sommaren 2013 ska bli den första sommaren som adertonåring och den sista sommaren innan jag flyttar hemifrån och startat något nytt. Sommaren 2013 ska bestå av så mycket och jag ska leva och inte bara existera.
Hur många kuddar sover du med? Två.




Morgon eller nattmänniska? Kvällsmänniska. Jag är alltid trött  på morgonen, värst är måndagsmorgnar. Jag fungerar inte då. 
Vad är viktigt för dig? Det är viktigt att vara ärlig och att aldrig ångra. Det är viktigt att människor runt omkring mig mår bra och att vi förstå varandra. Det är viktigt att våga även om man är rädd.
Är du kittlig? Ja, väldigt.
Stjärntecken? Skytten.
Stökigt eller välstädat? Varken eller. Jag blir stressad av för stökigt och klarar inte av att leva i ett allt för välstädat och pedant hem. Lagom är nog bäst.
Vad längtar du mest efter just nu? Min födelsedag, det är endast 33 dagar kvar nu.

1 kommentar: