måndag 12 november 2012

166. I wonder if my best would have ever been enough for you

15 oktober 2012, 20:21
Chocken efter trauma med pojkar som inte fattar ord med tre bokstäver skakar om tillvaron och ger löften om evig ensamhet.

27 oktober, 16:05
För ett ögonblick blir jag rörd och glömmer bort var jag är och det är just då det slår mig. Det slår mig så våldsamt att jag vill skratta för att det är så absurt. Det är just då jag inser att ni hade rätt hela tiden.

12 november, 15:24
Det är som att falla för någon man aldrig kan få.


4 kommentarer:

  1. Aww... :(

    Jag bryr mig och jag finns här om du vill "prata".

    SvaraRadera
  2. - Det lät så väldigt sorgligt bara..

    SvaraRadera
  3. svar; elevvårdsgruppen (rektorn) var lite orolig över min viktnedgång och skickade mig på kontroll till hälsovårdaren. Himla fånigt när de bara kunde ha frågat mig personligen istället.

    SvaraRadera
  4. svar; sant, det visar ju egentligen bara att de bryr sig. Jo jag vet, och det är jag himla glad över!<3

    SvaraRadera